Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine www.nasmehnarave.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

PONUDNIK

Spletno prodajo nasmehnarave.si izvaja podjetje LENCYKA METELKO – NDDK, NASMEH NARAVE, Rožna ulica 8, 1360 VRHNIKA, info@nasmehnarave.si. Podjetje je registrirano, dne 23.05.2016, davčna številka: 79985084 – DDV ni obračunan od prometa , navedenega v 1. odstavku, 94. člena ZDDV-1.

Lencyka Metelko, Nasmeh Narave posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

CENE IN DDV

Vse cene objavljene na spletni strani veljajo le za nakupe opravljene in zaključene na spletni strani www.nasmehnarave.si . Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v evrih (EUR) in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV, DDV ni obračunan od prometa , navedenega v 1. odstavku, 94. člena ZDDV-1. razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo pri osebnem prevzemu na predhodno izbrani lokaciji – Pri prevzemu boste blago plačali z gotovino.
  • Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR podjetja – Plačilo po predračunu pomeni, da račun poravnate na TRR podjetja LENCYKA METELKO – NDDK, NASMEH NARAVE pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije po povzetju dostavne službe Gls ali Pošte Slovenije.
    Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije.
    Blago bo poslano takoj po prejemu denarnih sredstev na račun podjetja LENCYKA METELKO – NDDK, NASMEH NARAVE
    Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila.
  • Plačilo s kreditno-plačilnimi karticami MasterCard, Visa in Visa Electron. Sprejemamo tudi debetne kartice sistema MasterCard – Plačila potekajo preko sistema Paylike (kartični sistem). Ob nakupu ne boste preusmerjeni na drugo stran.
  • Plačilo preko PayPal

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 10.00 uri.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba Gls, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko podjetja Gls. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 0-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostavo blaga bomo ob nakupu do 45,00 € zaračunali v višini 4,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila. Pri nakupu nad 45,00 € je dostava brezplačna.

Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.
Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali po veljavnem ceniku dostavne službe Gls.

Dostavna služba Gls, Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine www.nasmehnarave.si.

Če kupca ob dostavi ni doma, dostavljavec podjetja GLS vpraša soseda, če lahko paket prevzame za vas. Če nobeden od sosedov ne more prejeti vašega paketa, GLS paket odpelje nazaj v regionalni depo in v naslednjih nekaj delovnih dneh izvede drugi in tretji poskus dostave. V primeru, da je v bližini GLS Paketomat se bo paket dostavil tja. Prejeli boste SMS sporočilo ali elektronsko sporočilo z kodo za prevzem.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri svoji domači banki, preko katere izvajate plačilo.

Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Sprejeta naročila v trgovini www.nasmehnarave.si se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@nasmehnarave.si.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Odstop od naročila
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neodprto v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Zavrnitev naročila
Trgovina http://www.nasmehnarave.si/ lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.

Obdelava naročila
Trgovina www.nasmehnarave.si bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.

Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po veljavnem ceniku dostavne službe Gls.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:
NASMEH NARAVE
Rožna ulica 8
1360 VRHNIKA

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: www.nasmehnarave.si.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje Lencyka Metelko, Nasmeh Narave obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje Lencyka Metelko, Nasmeh Narave kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr

V podjetju Lencyka Metelko, Nasmeh Narave spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Drugi pogoji
Podjetje Lencyka Metelko, Nasmeh Narave. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Opozorila
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Vse informacije o posameznih prehranskih dopolnilih na straneh spletne trgovine www.nasmehnarave.si so informativnega in izobraževalnega značaja in niso nadomestilo za strokovno zdravniško pomoč, diagnosticiranje ali preprečevanje, zdravljenje bolezni.

Prehranska dopolnila so izdelki za ohranitev zdravja in podporo zdravljenja. Prehranska dopolnila niso nadomestilo za zdravo in uravnoteženo prehrano ter za zdrav način življenja.

PODJETJE: Lencyka Metelko – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Nasmeh Narave
Skrajšana firma: Lencyka Metelko, Nasmeh Narave
Poslovni naslov: Rožna ulica 8, Vrhnika
Družba je vpisana v sodni register dne 23.05.2016
Datum ustanovitve: 23.05.2016
Identintifikacijska številka za DDV: 79985084
Matična številka: 2499126000
Transakcijski račun, ki je odprt pri NLB : SI56 0202 7359 6674 064

KONTAKTNI PODATKI
info@nasmehnarave.si
www.nasmehnarave.si